moaasvensson

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Moa Svensson - 20 februari 2011 21:33

Hej :)

har fixat ny header nu, och så lovade jag ju att lägga in hiss & diss :)

aå jag gör väl de!


 

 

Min hiss är H&M, jag gillar kläderna som H&M säljer, och så har dom ett bra pris till klädersplaggen :)

Kvaliteten är åxå bra, och det är ju + !!!


 

 

Jag dissar Lindex.

jag gillar inte deras kläder, tycker att det mesta för tjejer är töntigt eller fult.

kvaliteten på kläderna är helt okey, priserna åxå, det ända jag gillar där är sminket.



ja, det var min hiss & diss för idag :)


kommentera gärna vad ni tycker om H&M och Lindex ;)

puss :*

Av Moa Svensson - 20 februari 2011 09:59

Hej (:


ska snart till stallet, och mocka med Myy.

blir att mocka alla 8 shettisboxarna och så borsta på Lo :D

sen åker jag till mamma tror jag, kanske blir att va med kompis, idk.


lägger ut hiss och diss när jag kommer till mamma, så då får ni se vad det bli :)


aja,

Kram Moa ;D


jqg bjuder på bilden :DD

  



Presentation


Moa, en tjej på 12 år, 13 i sommar.
häst och hopp galen.
älskar en häst mer än sitt liv. Robban, fyfan vad jag älskar dej,

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards