moaasvensson

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Jag vill ha godis !

Av Moa Svensson - 21 februari 2011 14:43

Häyy.

jag vill ha godis, annars kommer jag inte att klara hela dagen xD

Myy kommer typ till mejj vid 6 :)

så sover hon här.

och på onsdag så ska jag tävla!

TAGGA (yy) <3


60 cm: Moa Svensson & Marackas

70 cm: Moa Svenss0n & Robbedoes


aja, blir att ha en blå outfit :)


puss ;**

VÄRLDENS snyggaste klille får bjuda på VÄRLDENS snyggaste bild!♥ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:'/

Av Moa Svensson - 29 april 2011 20:40

hej, jag har inte bloggat sen i onsdags, vet. men har ej hunnit. men kan skriva lite nu   Onsdag: Hoppträning med Robban, gick bra! men trillade av, han tyckte nog att det var ett läskigt hinder, det var ett vittblått staket.   Torsdag: H...

Av Moa Svensson - 27 april 2011 15:15


Hej   kom hem från skolan för ungefär 2 timmar sen, suttit vid datan sen dess ;) aja, nu efter jag har publicerat detta inlägget så ska jag hämta min engelska bok och skriva in glosorna som vi har tills imorn... och jag bara hatar glosor, ell...

Av Moa Svensson - 24 april 2011 21:46

Hej igen, har haft 1 månads "timeout" nu med bloggen, har verkligen inte kommit på vad jag ska skriva, men nu så händer det mycket varje vecka ! så det kommer att bli bloggning varje dag, förhoppningsvis. aja, igår så tävlade jag med bebisen, och...

Av Moa Svensson - 29 mars 2011 18:08


hej, nu ska jag börja blogga lite oftare, om typ allt :) har gjort en ny header nu, rätt nöjd, gjorde först en photoshop header med den blev helt misslyckad här på bloggen så jag gjorde en ny i paint (yy haha men aja, nu ska´jag titta på tv :P ...

Av Moa Svensson - 16 mars 2011 15:27

vad tycker ni om den nya headern? jag tycker den blev as bra! :D ...

Presentation


Moa, en tjej på 12 år, 13 i sommar.
häst och hopp galen.
älskar en häst mer än sitt liv. Robban, fyfan vad jag älskar dej,

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards