moaasvensson

Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

Margo & Asken ♥

Av Moa Svensson - 9 januari 2011 12:30

Hej.

jag glömde blogg igår så jag skriver vad jag gjorde då idag istället.

Ja, jag började med att jag steg upp vid 07.15 och fixade mej tills mamma kom och hämtade mej och skulle köra mej till Janneberg.

mockade med Myy, vilket tog ungefär 40 minuter och sen så åt jag min frukost.

efter det så åkte Myy hem, och jag fick stanna kvar för mamma var seg på att komma, så jag orkade inte vänta så jag gick till shettisarna och Lo fick smaka lite banan av mejj som han gillade.

När mamma kom sen så åkte jag hem en stund och sen så messade Myy mej och frågade om jag ville hänka till Asken, o de ville jag. Så mamma körde mej dit och hon kollade åxå tsms med Myys mamma.

O ja, hur ska vi beskriva hur det gick, det gick super tills jag skulle gallopera och då sprang han iväg till Tina och så, han bockar ju åxå så han är svår, men det värsta var astt tyglen gick upp när han skenade till Tina så jag fick hålla i mej i hans stubbman som inte gick så lyckat, men jag höll mejj kvar ändå (:

HAPPYFACE!

sen åkte jag hem, hämtade mina reflexer och vid 1 skulle jag vara hos Margo och rida med Tess (:

vi red ut, Långasjörundan ochdet var skit kul, men dock drog Dunlock och Margo iväg ett ex antal gånger.

men det gick bra ändå, men BLÖT var jag & Margo sen xD


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Jag älskar min bebis mest i hela universum.

   

Du är det vackraste jag har

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:'/

Av Moa Svensson - 29 april 2011 20:40

hej, jag har inte bloggat sen i onsdags, vet. men har ej hunnit. men kan skriva lite nu   Onsdag: Hoppträning med Robban, gick bra! men trillade av, han tyckte nog att det var ett läskigt hinder, det var ett vittblått staket.   Torsdag: H...

Av Moa Svensson - 27 april 2011 15:15


Hej   kom hem från skolan för ungefär 2 timmar sen, suttit vid datan sen dess ;) aja, nu efter jag har publicerat detta inlägget så ska jag hämta min engelska bok och skriva in glosorna som vi har tills imorn... och jag bara hatar glosor, ell...

Av Moa Svensson - 24 april 2011 21:46

Hej igen, har haft 1 månads "timeout" nu med bloggen, har verkligen inte kommit på vad jag ska skriva, men nu så händer det mycket varje vecka ! så det kommer att bli bloggning varje dag, förhoppningsvis. aja, igår så tävlade jag med bebisen, och...

Av Moa Svensson - 29 mars 2011 18:08


hej, nu ska jag börja blogga lite oftare, om typ allt :) har gjort en ny header nu, rätt nöjd, gjorde först en photoshop header med den blev helt misslyckad här på bloggen så jag gjorde en ny i paint (yy haha men aja, nu ska´jag titta på tv :P ...

Av Moa Svensson - 16 mars 2011 15:27

vad tycker ni om den nya headern? jag tycker den blev as bra! :D ...

Presentation


Moa, en tjej på 12 år, 13 i sommar.
häst och hopp galen.
älskar en häst mer än sitt liv. Robban, fyfan vad jag älskar dej,

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards