moaasvensson

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Moa Svensson - 27 april 2011 15:15

Hej


kom hem från skolan för ungefär 2 timmar sen, suttit vid datan sen dess ;)

aja, nu efter jag har publicerat detta inlägget så ska jag hämta min engelska bok och skriva in glosorna som vi har tills imorn...

och jag bara hatar glosor, eller jag hatar alla läxor egentligen xD

aja, men jag längtar som fan tills jag ska hoppträna idag med Robban, kommer bli fett kul.

vet inte ifall Myy ska ta några kort på mej och Robban, eller om hennes mamma tar bilder på båda två sammtidigt, det får vi se, men isf så skickar hon dom bilderna till mej imorgon hoppas jag, och då kommer dom upp här på bloggen :)

men jag ska iaf bjuda på en bild som är från tävlingen som var i lördags :)

Sylvias pappa tror jag det var som tog den, och den är superfin!


Kram Moa :)


  Han hoppar så högt som det behövs. jag älskar denna magiska häst något otroligt. ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Moa, en tjej på 12 år, 13 i sommar.
häst och hopp galen.
älskar en häst mer än sitt liv. Robban, fyfan vad jag älskar dej,

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards